Categorii
Blog Travel, Sports & Fun

Weekend la Ferma Club

Am fost la Ferma Club weekendul trecut. Ne doream sa ajungem inca de anul trecut, dar nu am reusit. Niste prieteni buni ajunsesera deja, baiatul lor petrecuse o saptamana cu bunica acolo, aveam un feedback foarte bun, din toate punctele de vedere: cazare, mancare, petrecerea timpului liber. Ne planificasem si rezervasem weekendul cu 1 aprilie, dar prima testarea Cambridge a Teodorei ne-a dat planurile peste cap. Insa am avut noroc, iar cei de la Ferma au fost foarte flexibili, asa ca iate-ne in mijlocul lui martie la drum.

Nu a fost prima noastra iesire in 4, mai fusesem anul trecut plecati de 3 ori, asa ca aveam experienta. Stiam ca avem nevoie de cateva ore ca sa iesim din casa, cu tot cu bagaje, patut, saltea, sterilizator, cana electrica si tot trusoul unui bebelus. Noroc ca nu aveam presiune prea mare, pentru ca locatia nu ne impunea drumul pe Valea Prahovei.

Am scris aici despre vacantele noastre din acest an.

Dar de ce tocmai Ferma Club?

Cautam locuri in care sa petrecem weekend sau sejur si care sa fie destul de aproape de Bucuresti. Cand zic destul de aproape, ma refer la un drum de 2 ore, mai mult sau mai putin. Ultima experienta pe Valea Prahovei, de 1 decembrie, a fost de peste 4 ore. Si nu, nu mi se pare normal sa ma intrebe cineva de ce m-am dus, ca vezi Doamne ar fi trebuit sa stau acasa, pentru ca stiam ce va fi pe DN1 in weekendul ala. Fiecare are dreptul sa isi doreasca sa plece unde vrea si cand vrea, asta fara doar si poate. Asadar, ca sa nu mai trecem printr-o asa experienta, ne-am propus sa gasim alternative.

Plecam rar in weekend, pentru ca unul din noi sambata si duminica munceste. Asa ca atunci cand reusim sa iesim, vrem sa fie o experienta placuta. Nu e fita, e doar un mod de a te raporta la lucrurile care conteaza cu adevarat. Pentru noi, timpul in familie conteaza. Daca iesim, vrem sa fie in conditii foarte bune, din toate punctele de vedere. Ferma Club 5* asa zicea ca e. 🙂 Cand ma refer la conditii foarte bune, am in cap inclusiv detalii de genul: sa nu miroasa a mancare in toata pensiunea, sa nu ies cu hainele mirosind a friptura de la masa, sa nu miroasa canalizarea, sa avem loc in camera si tot asa. De obicei, la 2 sau 3* e greu sa poti bifa la toate aceste categorii.

Mancarea. Mancarea e o poveste. Stiu ca e subiectiv, pentru ca gusturile sunt diferite de la om la om. Noua de place sa mancam de calitate, nu in cantitati industriale orice. Ideal e sa nu ne ridicam flamanzi de la masa si sa simtim ca am mancat mancare…de pensiune. Am fost in locuri care se aprovizionau de la Lidl, desi se laudau cu mancare bio. Pai cum asa, neicusorule? Ce m-a atras aici a fost faptul ca e chiar ferma, cresc animalele in ograda proprie,gatesc cu ingrediente de aici, poti cumpara pentru acasa. Basca, eram un om care tinea post, altul care nu, un bebelus la diversificare si un copil mare. Deci deloc simplu.

Modalitati de a petrece timpul. Un weekend trece repede, asa e. Dar parca te simti bine sa stii ca ai de ales cand vine vorba de petrecerea timpului liber. La Ferma exista optiunile: plimbare prin ferma, relaxare in living sau pe terasa, baie la piscina interioara, masaj sau sauna, fitness, drumetii, teren de sport – baschet, volei, fotbal. E greu sa nu gasesti ceva de facut, asta era clar.

Tihna. Cautam nitica tihna, dupa o perioada obositoare. Eu in Bran sau Moeciu nu ma simt deloc bine. Prea multa baie de multime, restaurante zgomotoase, muzica la maxim, programe artistice pentru copii care nu fac decat sa ii surescite si mai mult pe cei mici. Am vazut o terasa in pozele de la Ferma si ma si imaginam cum beam eu cafeaua acolo, cu Mariuca facandu-si somnul de frumusete. 🙂 Mi s-a indeplinit visul, din fericire.

La drum!

Am plecat pe la 4.40 din Bucuresti. Ferma Club e in Moroeni, la jumatate de ora de Targoviste si 20 de minute de Sinaia. Am ajuns pe la 7, ca am oprit sa luam o apa si noi oricum respectam viteza legala in localitati. Copilele, ca la orice drum, au fost foarte cooperante. Bebelusa era toata numai ochi, iar sora-sa asculta povesti la casti, cu o mana pe cea mica. Nu au cerut mancare, nu s-au plans de nimic. Drumul a fost prin Targoviste, plin de gropi, clasic. Dar deloc aglomerat. Ceea ce ne doream, de altfel.

Am ajuns!

Pensiunea e in Moroeni, la strada principala. Am sunat si ne-a deschis una dintre gazde, care stia cu aproximatie ora la care sosim. A urmat, bineinteles, imbracatul, coboratul din masina, chitaiala asteptata. 🙂 Intrebarea fireasca: ”Mami, cand mancam?”. Deja ma gandeam: ”Ce bine ca nu sunt acasa!!”.
Parcarea se face in curtea pensiunii, care sta inchisa pe perioada noptii. De altfel, cred ca si ziua la fel, pentru ca n-am vazut pe nimeni intrand fara sa sune.
Am spus ora la care coboram la masa, dupa care ne-am vazut de despachetat si asezat in camera.

Cazarea

Am stat in Suita Royal. Ca sa il citez pe sot, ”nu am stat vreodata intr-o camera asa mare!”. Bine, cu o luna in urma, fusesem la Barcelona, unde camerele de hotel sunt cam ca debaralele in vilele de lux din Romania. 🙂 Dar Suita era cu adevarat mare. Nu am apucat sa facem foto prea multe, pentru ca deja Teo s-a aruncat pe canapea, s-a bucurat zgomotos ca seamana cu cea de acasa, a desfacut-o cu totul si si-a trantit herghelia de ponei pe ea cat noi am clipit. Adio deci poze in conditii decente, ce e mai jos e facut cu telefonul de mine, care clar am nevoie de un curs. 🙂

Nu am mai desfacut tarcul, pentru ca ne astepta unul deja instalat, i-am pus doar salteaua Mariucai, care s-a asezat fericita sa se joace cu jucariile. Imaginea de jos e de seara, inainte de culcare. Imi e tare draga, se intelege de ce.

Vila

Cand am coborat ne-am dat seama de suprafata pensiunii, dar si de cat de relaxat era amenajata. Se vedea mana de designer – atentie la detalii, cromatica studiata.

Holul, cu vedere la piscina

O parte din livingul imens unde mi-am petrecut ziua de sambata scriind si cu ochii pe copii.
Vedere de pe dealul din spate
Locul de luat masa

Ferma si sera

Copiii se puteau bucura de o plimbare sau mai multe cu poneiul. Noi am sarit peste aceasta activitate, era vremea cam urata si poneii mancau, cand am facut noi turul fermei. Oricum nici cei mici nu au tinut mortis sa stea in compania simpaticilor ponei, asa ca am lasat-o pe data viitoare.
Turul de ferma s-a facut pentru toti oaspetii, in dimineata zilei de sambata. Copiii au fost foarte incantati, adultii salivau la vederea bucatelor alese obtinute de pe seama animalelor. 🙂 Vedeti mai jos.

Ce am mancat

Fotografiile sunt facute de mine, cu telefonul mobil. Din pacate pentru poze, dar din fericire pentru noi, totul arata foarte bine si mirosea pe masura. Asa ca nu am mai avut vreme de poze. Basca, totul era foarte proaspat. Pranzul si cina au fost insotite de desert. Legumele erau prezente la fiecare masa. Mariuca a primit si ea legume fierte, la fel ca toti bebelusii prezenti la masa. A stat in scaunul de masa al gazdei si a molfait in voie, cu mare pofta.
Painea a fost preparata acolo, varianta de post si varianta cu lapte si ou. Delicioasa!!
Totul era pregatit special pentru masa respectiva, puteam alege din 2 optiuni. Nu am avut ce comenta la mancare. Dimpotriva, ni s-a parut cam multa. 🙂

Desert – de post si nu numai

Cum ne-am petrecut timpul

Jocuri si carti, colectia pensiunii – a fost atacata de copii de cateva ori.

Drumetie pe dealul din spatele pensiunii
Dealul din spate e super fain pentru drumetii vara cred. Teo l-a verificat cu taica-sau, ca sa stie ce are de facut daca mai vine la vara. S-a intors cu 2 arcuri si cu planuri mari.

Piscina
Singura beneficiara din familie a fost Teo, care si-a aruncat de cu seara peste valiza nefacuta 2 costume de baie. A doua zi s-a si asigurat ca sunt puse in bagaj, prin urmare a avut parte de balaceala cat cuprinde. Din pacate, eu n-am fost asa harnica, asa ca noi doi am stat si ne-am uitat la ea si ne-am bucurat de bucuria ei. Aia e, uneori asa se petrec lucrurile cand ai copii…
Altminteri, perfect curat, cald, apa avea temperatura potrivita. Nu era aglomeratie in piscina.

Vedere din living catre dining, unde am stat, am baut cafea si am scris cateva ore sambata. Copiii au mai servit si ceva portii de desene animate, am mai ascultat ceva muzica.

Ce mi-a placut la nebunie

Atmosfera de familie, de acasa
In pensiune am umblat in papuci sau chiar sosete, copiii se jucau pe jos. Ma rog, se cam tarau la un moment dat.
Gazdele se purtau cu noi toti si cu piticii nostri de parca eram de-ai casei. Am avut senzatia la un moment dat ca sunt in vacanta la bunici, fara sa exagerez. 🙂
Pensiunea e foarte child friendly
Toate familiile, cu o singura exceptie, aveau copii. Prin urmare, nimeni nu se uita la nimeni chioras. Ne intelegeam prea bine unii pe altii, copiii se jucau intre ei. Mai mult, in afara de Mariuca, mai era un bebe la diversificare, mai exact la autodiversificare. Asa ca ne-am simtit in largul nostru. 🙂
Deloc aglomerat
Pensiunea are 11 camere, capacitate maxima. In afara de clientii cazati acolo, nu intra nimeni din exterior. Restaurantul nu este deschis pentru public. Prin urmare, te simti safe. Lucrurile noastre erau intinse la un moment dat pe la intrare (incaltamintea, caruciorul), in living (laptop, carti, telefoane), in dining (biberoane, suzete, rucsac). Cam ca acasa. 🙂
Sunt optiuni in ceea ce priveste mancarea

Cum ziceam, se gateste proaspat, cu produse din ograda/ferma proprie. Se gateste doar pentru masa respectiva si pentru numarul de oaspeti. Ai de ales intre 2 feluri de mancare, atat la pranz, cat si la cina. Daca exista preferinte alimentare, e bine sa le comunicati la momentul rezervarii.

E liniste

Chiar daca locatia este la un drum principal, acesta nu e foarte tranzitat. Plus de asta, camerele sunt izolate fonic. 🙂

Am dormit super bine

Saltele de foarte buna calitate, le-am cautat la eticheta, nu dam nume, ca nu e frumos. 🙂

Am plecat duminica pana in pranz, pe ideea in care chiar nu voiam aglomeratie nici la intoarcere. Nu a fost cazul. Nu e o ruta preferata de soferi, desi nu stiu de ce. La Sinaia se poate ajunge si pe acolo, fara sa iei in roti tot DN1, vestit pentru ambuteiaje in orice anotimp.

Puteti studia preturile aici.

Stati pe aproape, mai urmeaza si alte idei de petrecut timpul liber cu cei mici. Pana atunci, intrati si aici – e o lista de destinatii pentru petrecerea timpului liber, aproape de Bucuresti.

Daca doriti sa fiti la curent cu noutatile de pe blogul de viata sanatoasa, puteti da LIKE paginii de Facebook sau va puteti abona la Newsletter!

Sursa foto: arhiva Ferma Club (foto de profil) si arhiva personala

0 răspunsuri la “Weekend la Ferma Club”

🙂 Sunt, sunt. Dar ideea era alta, stii doar. Ma duc la pensiune la munte, ca sa mananc din batatura, nu de la Lidl/Cora/Carrefour/Metro etc. Nu am nimic cu Lidl, e chiar preferatul meu.

Aaaa, clar nu 4 ore! Pentru noi, Valea Prahovei aproape nu exista, din aceasta cauza!
Sa imi zici cum a fost, daca mergeti acolo. Sper sa iti placa!

Buna!
M-am indragostit de acest blog. cautam idei pentru aceasta minivacanta, si de 2 ore tot citesc, salvez in foldere sa le am pentru alta data.
felicitari!

Clara, buna! Ce zi frumoasa mi-ai facut cu mesajul tau! 🙂 Iti transmit multe ganduri de recunostinta, care sper sa ajunga la tine!