Categorii
Blog Travel, Sports & Fun

Uimitoarele aventuri ale unei shopaholice sau cum am dat mallul pe online (concurs)

”Nevastă, uite care e treaba, eu nu mai vreau să bat mii de kilometri ca să faci tu shopping”. A sunat cam rău, mărturisesc. Am înghițit în sec, mi-am strâns la piept pungile de cumpărături și i-am aruncat privirea ”Tu chiar nu mă mai iubești?!”. Nu părea impresionat. Se uita la mine cu așa o privire, încât mai că mi s-ar fi făcut milă de el, dacă nu mi-aș fi amintit perfect că l-am avertizat de la bun început: mergem în paradisul mall-urilor și vreau să respir zilnic aer de mall, că așa fac fetele cool. Noroc că a zis-o după cele 7 zile de vacanță, pesemne se temea să nu fac o criză chiar acolo, în paradisul cumpărăturilor. Asta i-ar mai fi lipsit bietului om, după ce că oricum făcea eforturi vizibile să țină pasul cu femeia nebună care nu avea în București decât un singur mall la vremea aia.

Fata care bifa cândva 7 malluri în 7 zile de vacanță

Era prima noastră vacanță în afara țării de când eram împreună. Mai fuseserăm plecați, dar fiecare în treaba lui, cu colegii lui. Acum el își făcuse lista cu obiective de bifat în capitala Ungariei, iar eu luasem relații de la colege și prietene despre ce, cum și unde pot face shopping. Săritoare cum le știu, îmi făcuseră o listă de 7 malluri. Exact câte zile de vacanță. Așa am ajuns fata care vizitează un mall pe zi. Și tot așa am ajuns să ne revizuim politica de vacanțe în doi.
După ceva vreme, omul mi s-a confesat că nu știa dacă să râdă sau să se îngrijoreze. Arătam de parcă un spirit rău pusese stăpânire pe mine, nu mai vedeam de-a stânga și de-a dreapta.

Asta am fost eu cândva, pe vremea când eram doar eu și omul meu

Da, zic ca un alcoolic: ”Sunt Florina și am fost dependentă de cumpărături!”. Aveam toate semnele dependenței:

  • cădea dulapul de haine pe mine;
  • în fața vitrinei inima își șoptea: ”trebuie să o am!!”, în timp ce creierul zicea: ”nu e bine, trebuie să te oprești!”. Inima, femeie adevărată, îi poruncea: ”Taci tu, habar nu ai!”;
  • aveam haine cu etichete la câteva luni de când le luasem de pe raft;
  • știam colecțiile pe de rost, perioadele de reduceri și aveam șuste cu vânzătoarele :);
  • recunoșteam hainele pe femei – magazinul și prețul;
  • aveam card special de cumpărat haine; în ziua în care mi-am dat seama că sunt dependentă și trebuie să mă opresc, aveam lunar datorii cât o rată la mașină, cel puțin.

Cum s-a terminat dragostea cu magazinele și cum e viața de atunci

Știți sunetul ăla din filme, când se rupe/oprește ceva? Ei, cam așa a fost și la mine. La un an după treaba de la Budapesta, eram însărcinată. Cu panica în gât în fața extrasului de cont, am mers la bancă, am plătit tot și am închis cardul. Instinctul de autoconservare a fost suficient de puternic și a învins instinctul ”trebuie să o am”, ce se activa în fața vitrinei.
După venirea pe lume a lui bebe, vânătoarea prin magazine a mai durat nițel, dar mai mult window shopping. Adică mă plimbam prin mall, că mă plictiseam acasă, dar nici gând să fac vreo mișcare. Pentru decizii, intram online, verificam prețuri, aveam liste cu magazine online, urmăream reduceri. Când a apărut și al doilea bebe, s-a zis cu timpul și cu shopping-ul în magazine. Dădeam comandă online. Eu, fata care făcea un mall pe zi, mai intru azi la mall doar în căutarea unei cafenele, să lucrez. Când mă trezesc în magazine, mi se face pur și simplu rău. Nu mai am răbdare și vreme să mă lupt printre rafturi ca să târguiesc ceva. De multe ori iau ceva doar din impuls, ca să scap de presiunea din interiorul magazinului.

Dragostea pentru online

Dacă mi-ar fi zis cineva acum 10 ani că voi sta acăsică, în vârf de pat și voi comanda cărți și lucruri, haine și poșete, în țară și afară, i-aș fi zis: ”Du-te, băi băiete, de aici! Cum să cumpăr eu fără să merg, să văd, să pipăi, să miros și să aleg, mângâind și conversându-mă cu obiectul respectiv?”. Ei bine, da! Am conturi făcute pe ici colo, salvate în internet banking și evit aglomerația din magazine de sărbători sau chiar călcatul în picioare în weekend printre rafturi. Știți cum e la mall sâmbăta și duminica iarna??? Știți că în urmă cu vreo 3-4 ani am stat 1 oră să ies din parcare de la Afi, de la ultimul etaj? Bașca magazinele pentru copii, în care părinții îi aleargă pe aștia mici din colț în colț, chipurile să îi probeze sau să le ceară părerea?! O, da, la 2-3 ani, este perfect să ceri părerea unui copil într-un magazin plin ochi cu încă 50 la fel și cu părinți asudați. Să nu fiu înțeleasă greșit, desigur că încurajez autonomia și creativitatea copiilor, dar așa ceva în magazin, eu nu pot să mai fac. Nu mă mai țin puterile capului! Sunt prea traumatizată, eu – fata care făcea 1 mall pe zi!

Hăinuțele pentru copii – oh boy, oh boy!

Copiii au schimbat complet lucrurile. La primul bebe am fost pe aproape să pic în plasa mămicilor fascinate de hăinuțele de mega branduri și pe măsură de scumpe. Până mi-am dat seama cât de repede cresc copiii și cât de puțin timp le îmbracă. Avea o groază de haine și, pentru că stăteam liniștită că am cu ce să o îmbrac, nici nu spălam nici prea des. Însă când ajungea efectiv să le poarte… surpriză! Rămăseseră mici!
După câteva luni, mi-am dat seama că hainele pentru copii trebuie să bifeze 4 indicatori mari:

  • să fie din bumbac 100%;
  • să fie cât mai vesele și colorate;
  • să nu aibă modele complicate, care să ne dea bătaie de cap la călcat (da, noi încă mai călcăm haine);
  • cumpăr și măsuri pentru următoarele 3-6 luni, pentru că bebe poate avea pusee de creștere, iar măsurile brandurilor diferă unele de altele.

Și la primul și la al doilea bebe am găsit variante value for money, adică un raport calitate-preț durabilitate extrem de bun, fără să stăm cu etichetele la vedere.

Nu mai pierdeți vremea-n trafic, cumpărați online!

Unul dintre brandurile care a reușit să bifeze toți indicatorii de mai sus este TEX, de la Carrefour. Acum a deschis și magazin online, cu hăinuțe pentru copii și bebeluși între 0-14 ani. La fix cât să mă ocup de hainele de sezon pentru fete. Am deja 4 ocazii pentru care să târguiesc: Moș Nicolae, ziua Blondei, moș Crăciun și… că așa am chef eu, mama lor 🙂 Mi-am făcut cont în 2 minute și m-am apucat de treabă.
Tex Carrefour online
Iată lista noastră de cumpărături:

cumpături Tex online
Pentru bebe aleg așa:

Pentru Blondă aleg așa:

Iată câteva imagini cu produsele alese:

 

Pe site, veți fi însoțiți și de cel mai simpatic ghid – Texxy, care a venit din Tărâmul Visurilor, în căutarea celui mai prietenos magazin online. A nimerit unde trebuie, pentru că raionul de textile Carrefour marca TEX a primit prestigiosul premiu Best Buy Awards, adică a fost votat de consumatori marca numărul 1 de textile cu cel mai bun raport calitate-preț. Bravo lor, ce să zic?!! Texxy ne ajută să câștigăm timp și energie la cumpături online, cu chef de modă și de viață!
Text
Voi face comanda zilele acestea, pentru că până pe 7 decembrie nu plătesc transport! 

CONCURS

Mă știți deja, nu mă pot bucura singură de ponturile pe care le aflu și că vreau să împart cu voi, așa că fiți atenți aici ce concurs tare am, pentru o săptămână întreagă! Zilnic, în perioada 4-10 decembrie, prin tragere la sorți, dau un premiu de pe site-ul TEX, un produs pe care vi-l doriți voi.
Citiți cu atenție condițiile de participare la concurs și regulamentul de mai jos! Baftă, dragi mămici!

Condiții de participare

Lăsați în comentariu pe blog la acest articol linkul cu produsul preferat de pe tex.carrefour.ro și spuneți motivul pentru care ați ales acel produs.

Mecanism concurs

Zilnic, începând cu azi, 4 decembrie, voi extrage câte un câștigător dintre participanții zilei; așadar urmăriți pagina articolului, în fiecare zi, până pe 10 decembrie. Dacă produsul cu care v-ați înscris în concurs nu mai este pe stoc, TEX își rezervă dreptul de a trimite un articol similar.
Dacă într-una dintre zile nu sunt înscrieri la concurs, a doua zi voi extrage 2 câștigători.

REGULAMENT:
  • Se pot înscrie la concurs doar persoane de pe teritoriul României, care au împlinit 18 ani anterior datei începerii concursului – 4 decembrie 2017;
  • Concursul se anunță pe Facebook o singruă dată și pe blog și se desfășoară online, pe blogul florinabadea.ro;
  • Se consideră înscrise doar persoanele care intră pe pagina blogului și lasă acolo comentariul, conform condițiilor de participare;
  • Concursul se desfășoară sub prevederile prezentului regulament, care este obligatoriu pentru toți participanții. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica prezentul regulament sau de a modifica perioada concursului pe perioada derulării acestuia, dar nu înainte de a anunța publicul;
  • Pentru aducerea la cunoștința publicului a concursului, Regulamentul este disponibil în mod gratuit și este afișat pe florinabadea.ro – blog de viață sănătoasă;
  • Orice participant se poate înscrie o singură dată;
  • Perioada de desfășurare a concursului este de 7 zile calendaristice: 4-10 decembrie 2017. Concursul se încheie în data de 10 decembrie, la ora 00.00;
  • Câștigătorii vor fi desemnați prin random.org, în fiecare zi, dintre participanții la concurs din ziua anterioară înscriși de la ora 00.00 până la ora 23.00;
  • Câștigătorii vor fi anunțați printr-un later edit la postarea de pe blog și pe emailul pe care l-au furnizat la momentul comentariului de pe blog, în măsura în care au lăsat o adresă de email validă; dacă un câștigător nu revendică premiul în termen de maximum 10 zile de la primirea emailului din partea organizatorului, care îi confirmă statutul de câștigător, premiul nu va fi acordat. Câștigătorii vor trimite un act de identitate valid scanat pe email, pentru a putea primi premiul;
  • Câștigătorul nu va putea solicita schimbarea premiului în niciun fel;
  • Premiile vor fi expediate de Carrefour România, pe cheltuiala proprie, după terminarea concursului, anunțarea câștigătorului și primirea confirmării pe email din partea acestora, împreună cu actul de identitate scanat;
  • Organizatorul nu va fi făcut responsabil pentru imposibilitatea unui câștigător de a intra în posesia premiului. Reclamațiile referitoare la premiile câștigate, ulterioare expedierii acestora, nu vor fi responsabilitatea organizatorului;
  • Orice litigiu între organizator și participanții la concurs se va rezolva pe cale amiabilă.

Vă doresc succes la cumpărături online de la Tex Carrefour!
Later edit: am făcut extragerea cu Pick Give away winner, datorită numărului mare de înscrieri în campanie.
LATER EDIT – CÂȘTIGĂTORI
Extragerea pentru participarea la concurs din 04.12.2017 a ales-o pe Mădălina Ceaușescu câștigătoare. Felicitări, Mădălina, să vă bucurați de produsul ales!
Extragerea pentru participarea la concurs din 05.12.2017 a ales-o pe Alina câștigătoare. Felicitări, Mădălina, să vă bucurați de geacă!
La extragerea pentru participarea din 06.12.2017 a ieșit câștigător Ion Oprea. Felicitări, să vă bucurați de produsul ales și câștigat!
În urma extragerii pentru ziua de 07.12.2017, câștigător este Ciobanu Alin Laurențiu. Să vă bucurați de produs!
Premiul în urma extragerii pentru 08.12.2017 merge la Bucureanu Vasile. Felicitări!
Premiul în urma extragerii pentru ziua de 09.12.2017 merge la Dumitrescu Stefanela. Felicitări!
Produsul în urma extragerii pentru ultima zi de concurs merge la Dumitru Doina. Felicitări!
Later edit: Suzana Teleanu este câștigătorul zilei de 10.12., în urma extragerii a 2-a, întrucât primul câștigător nu a răspuns la email. Felicitări!
Dacă doriți să fiți la curent cu noutățile de pe blogul de viata sănătoasă, puteti da LIKE paginii de Facebook sau vă puteți abona la Newsletter!
Sursa foto: aici

468 de răspunsuri la “Uimitoarele aventuri ale unei shopaholice sau cum am dat mallul pe online (concurs)”

Buna dimineata, noi (eu si familia) suntem mari fani Tex; le cumparam din Carrefour de ani buni (de fapt, de cand avem copilasi), iar acum ma bucur ca exista si varianta de a umple dulapioarele din fata laptopului :). Aceste ghetute ar fi perfecte, protejandu-l de frig, pe baietel, in asteptarea zapezii (atunci vom trece la ghete impermeabile)https://tex.carrefour.ro/product/ghete_b_ie_i_31_39-60509946

Buna, felicitari! În urma extragerii de azi pentru participanții înscriși ieri, 5.12.2017, premiul merge la tine! Vei fi contactată din partea organizatorului concursului! Să vă bucurați de geacă! 🙂

Hello, Mădălina, am făcut extragerea pentru data de 04.11. și tu ești câștigătoarea! Felicitari! Vei primi un email de la organizatori, ca sa poți intra în posesia produsului ales. Să vă bucurați de el!! Îmbrățișări și sărbători frumoase!

Am ales acest produs pentru baietelul meu de 2 ani pentru calitatea produsului si pentru ca are nevoie de o geaca de iarna.

:)) Asa eram si eu inainte sa devin mamica! Parca sunt descrisa eu in prima parte a articolului…. :))
Bine, acum tot cumpar hainute pentru fetita mea. Imi place shoppingul online pentru ca ma scuteste de mersul prin magazine. 😀

)) Asa eram si eu inainte sa devin mamica! Parca sunt descrisa eu in prima parte a articolului…. :))
Bine, acum tot cumpar hainute pentru fetita mea. Imi place shoppingul online pentru ca ma scuteste de mersul prin magazine.
Da, particip si la concurs, iar produsul pe care l-am ales este acesta:
https://tex.carrefour.ro/product/rochie_fete_minnie_2_8_ani-62510254
L-am ales pentru ca fetita mea este fana Minnie (really?!) si pentru ca mi-ar placea sa o imbrac asa in preajma sarbatorilor! 🙂

Felicitări, ai câștigat la extragerea făcută pentru înscrierile de ieri, 6 dec. Vei fi contactat pentru ridicarea premiului! Să vă bucurați de el!

Felicitări! Am extras acum pentru ieri, 7 dec și câștigătorul ești tu! Să vo bucurați de produs! Vei fi contactat pentru a intra în posesia lui!

Buna dimineata! Aceste ghetute ar fi perfecte, protejandu-l de frig, pe baietel, in asteptarea zapezii (atunci vom trece la ghete impermeabile)https://tex.carrefour.ro/product/ghete_b_ie_i_31_39-60509946

Felicitari! Ai castigat in urma extragerii pentru rezerva, intrucat castigatorul pentru data de 10.12. nu ne-a raspuns la email. Vei primi de la organizator un email. Sarbatori fericite!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Această pagină web folosește module cookie pentru îmbunătățirea experienței de navigare precum și pentru asigurarea unor functionalități. Află mai multe.