Food for Brain

food-for-brain-florina-badea
nutritie-florina-badea
nutritie

FOOD FOR BRAIN este un proiect dedicat atât publicului larg, dar și companiilor. Este un proiect conceput de mine, cu ajutorul căruia îmi propun să vin în întâmpinarea nevoii pe care oamenii angajați în companii și care petrec mare parte a zilei la birou, să înțeleagă rolul mâncării în activitatea lor profesională și să afle idei de mâncare sănătoasă, atât preparată de acasă, cât și la restaurant. Alegerile pe care le facem ne oferă energie, claritate și productivitate sau, dimpotrivă, o stare de oboseală permanentă, care ne afectează performanța la locul de muncă. Puțini știm că toate acestea se datorează în primul rând mâncării pe care o servim zilnic, dincolo de rutina de somn și de mișcare din viața noastră.

Cu toții ne dorim să fim productivi la locul de muncă, iar angajatorul să se bucure de rezultatele muncii noastre. În felul acesta, dezvoltăm o relație win – win. Noi ne dezvoltăm armonios și putem avansa la locul de muncă, iar compania angajatoare beneficiază de roadele muncii noastre. Ne dorim mai puține zile de concediu medical și un sistem imunitar mai bun. Ne dorim scăderea nivelului de stres și a anxietății, dar și să nu mai resimțim oboseala. Desigur, nu vrem să câștigăm în greutate, ca urmare a lipsei de mișcare și a mâncării comandate mereu în oraș, iar de boli grave precum diabetul, obezitatea sau bolile cardiovasculare nici nu vrem să auzim.

Dar cum obținem toate acestea cu ajutorul mâncării? În primul rând, trebuie să ne hrănim corect, așa încât corpul și creierul să funcționeze la maximum, fără efort. De aceea, proiectul meu se numește FOOD FOR BRAIN. Pentru că ne îndeamnă să privim mâncarea la adevărata ei valoare, aceea de combustibil în primul rând pentru creierul nostru. Oamenii care se hrănesc bine sunt oamenii care se simt bine, gândesc bine, au o stare de spirit bună și un nivel de energie crescut, care îi ajută în munca de zi cu zi.

FOOD FOR BRAIN în companii înseamnă:
– strategii pentru trecerea de la obiceiuri nocive la obiceiuri pentru stare de bine;
– idei de mic dejun pentru oameni grăbiți;
– trucuri pentru a gestiona pofta de dulce;
– idei de pachet pentru la birou;
– lista de gustări energizante pentru întreaga zi;
– top superalimente care ne ajută în sistemul imunitar;
– tactici pentru a ne menține greutatea optimă;
– activități amuzante în echipă;
– rețete simple de făcut la birou;
– food coaching;
– idei și sfaturi practice;
– consiliere personalizată.

Vă aștept cu email pe adresa consultanta@florinabadea.ro, pentru a detalia programul potrivit pentru compania voastră!


Pentru întreaga familie, am aceste idei: