De ce e toamna momentul ideal pentru pierderea în greutate

pierderea în greutate toamna

Oamenii m-au întrebat de ce cred eu că toamna e un anotimp bun când vine vorba de obiceiuri sănătoase care pot duce și la pierderea în greutate. Față de vară, este mai ușor în primul rând, pentru că ești obligat la o rutină. Vara nu e chiar un timp…. structurat. Vacanțele pe plajă, week-end-urile lungi, multe grătare și nenumărate nunți ne-au făcut să ne abatem de la un program alimentar sau de la programul de mișcare. Dar toamna este o poveste cu totul diferită. Acum că vacanța de vară s-a terminat, rutina noastră săptămânală are mai multă structură. Să nu uităm, rutinele sunt esențiale atunci când vine vorba de formarea unor obiceiuri sănătoase de lungă durată, cum ar fi planificarea meselor și a activității fizice. Nu credeam că o să spun vreodată, dar acesta este cel mai mare avantaj la sfârșitul vacanței de vară.

Este demonstrat că pierderea în greutate toamna are mai mult succes

Într-un studiu la care au participat 1.500 de mame, desfășurat de National Dairy Council’s. ”3-A-Day of Dairy”, participantele au declarat că toamna este sezonul ideal pentru a începe programele de alimentație sănătoasă și exerciții fizice.

Mamele au spus că așteaptă cu nerăbdare să se întoarcă la activitățile lor obișnuite (53%), pentru că au mai mult timp să se concentreze pe ele însele (41%) când copiii se întorc la școală. Ele s-au lăsat pe locul doi în timpul verii și au susținut că vara este perioada din an când au tendința de a pune cele mai multe kg, exceptând perioada sărbătorilor de Crăciun.

Așadar, rutina este ideală în a ajuta oamenii să-și găsească timp pentru a face sport, pentru a pregăti mese sănătoase și, în general, pentru a se asigura că au grijă de propriile nevoi de sănătate.

Cum ne ajută toamna

Este greu să nu iubești acest anotimp. Aerul curat, proaspăt, entuziasmul noilor începuturi, dovleacul… ați prins ideea. Dar, în afară de toate acestea, există un motiv separat pentru a iubi acest anotimp: este un moment perfect pentru a ne atinge obiectivele în ceea ce privește pierderea în greutate. E imposibil să nu ne dorim acest lucru, după o vacanță de vară când ne-am relaxat, ne-am făcut toate poftele culinare și nu am ratat nicio petrecere. 🙂

  • Septembrie este noul ianuarie

Nu știu cum e pentru voi, dar pentru septembrie și octombrie sunt niște luni care mă motivează mai mult decât ianuarie. De aceea îmi pun cele mai mult dorințe și obiective în septembrie, ca să fur nițel startul. Așa că ianuarie mă prinde pe obiectiv, cu un procent din el îndeplinit, ceea ce, din nou, mă motivează foarte tare.

Septembrie e un nou început – începe un an școlar nou, revin proiectele în forță, încep altele noi, după o vară însorită mă simt mai inspirată și plină de energie. Ideile sunt pline de vitamina D. 🙂 Da, facem curățenie de toamnă, din aia generală, care ne aduce mai multă ordine și în suflet și în corp, nu-i așa? Mie îmi aduce și claritatea mai multă această activitate fizică. Prilej pentru alte idei. De exemplu, de când am venit din vacanța mare am făcut curat în dressing și în pod și simt o mare senzație de ușurare.

  • Culoarea lui septembrie mă inspiră, îmi hrănește sufletul

Chiar și vremea toamnei poate servi drept sursă de inspirație pentru a fi activă și pentru a mânca mai sănătoas. Doar inhalarea aerului proaspăt de toamnă mă face să mă simt mai bine. Când ridic privirea și văd pomii și cerul parcă mă umplu de entuziasm și energie!

  • Toamna ne setăm 3 obiective

Toamna este perfectă pentru cele 3 obiective mari:

  1. Somn suficient, cu ore de culcare și trezire fixe
  2. Hrană pentru creier
  3. Mișcare mai multă

Toate acestea sprijină cea mai mare dorință a noastră, aceea de a pierde în greutate.

Știi de programul meu – Fit for Autumn? Te invit în 4 săptămâni de program cu mine, care te vor ajuta să îți îndeplinești obiectivele pentru această toamnă! Citește AICI mai multe!

  • Vremea rece este excelentă pentru alergare și alte activități în aer liber

Serios, toamna aceasta ar putea fi un moment perfect pentru a merge la alergat. Cu alte cuvinte, vremea de toamnă este perfectă în ceea ce privește temperaturile la care să facem exerciții în aer liber. Drumețiile și mersul în natură sunt alte activități pe care le putem alege. Ok, poate nu vă place o mișcare atât de organizată precum yoga în aer liber într-o tabără, să zicem. Însă orice drumeție înseamnă un bun antrenament de întărire a musculaturii piciorelor, a fesierilor și a abdomenului. Dacă vă place mersul pe bicicletă, toamna este un anotimp perfect pentru ciclism. Sezonul de toamnă oferă condițiile ideale pentru un alt nivel din rutina în ciclism și pentru a ne maximiza rezistența. În plus, aerul mai rece ne ajută să ardem calorii suplimentare.

  • Toamna putem practica conceptul NEAT

Conceptul NEAT înseamnă “Thermogenesis non-Exercise Activity”. Practic, este modul de a furișa exercițiul fizic în timpul zilei, fără să exersați în realitate. Știți care e modalitatea perfectă de a pune în practică conceptul NEAT în această toamnă? Adunatul frunzelor din curte sau măturatul curților proprii sau ale blocului. 🙂

  • Fructele și legumele de toamnă sunt delicioase și sățioase

Să ne luăm un minut și să ne gândim la toate rețetele de legume coapte pe care le putem pregăti și care se fac singure. Sunt atât de multe și toate sunt atât de bune! Fructele și legumele de toamnă au inundat tarabele acum, deci este un moment minunat să reaprindem dragostea pentru ele. Putem încerca să adăugăm mere proaspete la o salată de toamnă. De asemenea, dovleceii, cartofii dulci, și napii sunt foarte buni în supele și tocanele sănătoase.

  1. Dovleacul

Dovleacul este o sursă deseori ignorată de fibre, al căror număr generos ajută la menținerea stării de sațietate în timp, în schimbul unui număr foarte mic de calorii. Dietele bogate în fibre ajută oamenii sa manance mai putin, potrivit studiilor de specialitate. Este, de asemenea, o sursă bună de vitamine B, un nutrient care ajută la metabolizarea grăsimilor, a proteinelor și a carbohidraților care sunt depozitați ca grăsimi în organism, în special burta.

Sugestie: schimbați pastele încărcate cu carbohidrați cu spaghetele din dovlecei! Acestea conțin numai 40 de calorii pe ceașcă, comparativ cu 220 de calorii pe cană în spaghete. Cantitatea de potasiu ne va face mușchii mai puternici.

  1. Ciupercile

Ciupercile sunt tipul de aliment pe care doriți să le găsiți în frigider. Bogate în vitaminele D și B, ele sunt un plus extraordinar pentru totul, de la salate la burgeri, pentru că textura imită carnea. Ciupercile revoluționează metabolismul deoarece sunt bogate în seleniu, un antioxidant care repară afectarea celulară și ajută tiroida. Ciupercile sunt prietenele noastre cele mai bune când vine vorba de a face o masă rapidă, consistentă și hrănitoare.

Sugestie: încercați un pate de ciuperci! O rețetă aici.

  1. Conopida

Ca și spaghetele din dovlecei, conopida este o alternativă incredibil de versatilă pentru alimentele încărcate cu carbohidrați și amidon. Conopida poate înlocui orezul; piureul de conopidă poate înlocui piureul de cartofi. Bonus: Legumele crucifere, printre care și conopida, au arătat că pot contribui probabil la reducerea riscului de apariție a anumitor forme de cancer, și anume cancer de prostată, datorită activității lor antioxidante. Fiind bogate în fibre, aceste legume ne pot ajuta să ne simțim mai plini de viață, ceea ce ne va face să ardem mai multe calorii și astfel, să pierdem în greutate.

Sugestie: cumpărați conopida (și alte legume cum ar fi morcovi, castraveți, țelină), tocați și să depozitați-le în frigider! Apoi acestea pot fi adăugate în salate sau diverse gustări.

  1. Perele

Perele sunt atât de dulci încât pare imposibil să conțină doar 100 de calorii fiecare, dar este adevărat. Acest fruct de toamnă este o sursă bună de vitamina C și conține 6 grame de fibre pe fruct mediu (24% din valoarea zilnică). Perele țin de foame datorită pectinei, o fibră solubilă care atrage apa și se transformă în gel, încetinind digestia și care poate ajuta la reducerea colesterolului din sânge și reduce riscul bolilor de inimă și al cancerului de colon.

Sugestie: Puteți adăuga perele la sandwich-uri cu brânză la grătar sau la salate, pentru a da o savoare dulce sau le puteți încorpora în tarte sau checuri.

Fit for Autumn este un program de food coaching, adică un proiect cu ajutorul căruia vei începe să iubești mâncarea toamna aceasta. E cel mai potrivit moment, ne ajută și natura acum! 🙂 Și te pot ajuta eu, cu idei de mâncare, combinații și savori. Te aștept să îmi scrii, ca să vorbim despre mâncare, cu toate cărțile pe masă!

Dacă doriți să fiți la curent cu noutățile de pe blogul de viata sănătoasă, puteti da LIKE paginii de Facebook sau vă puteți abona la Newsletter!

Sursa foto: aici

Related posts

Publică un comentariu

programe de nutriție toamnă