Wellness Mama Challenge – provocarea 1: luați zilnic micul dejun!

WELLNESS MAMA 1

Dragile mele, a sosis timpul provocărilor! Destul v-am amenințat, de azi începem. În timp ce voi vă înscriați în program, eu mă gândeam cu ce să vă provoc la început. Pentru că Wellness Mama Challenge nu este un program de slăbit, e un program de wellness. Nu vă lansez doar provocări legate de mâncare. Dar, totuși, m-am gândit să încep cu mâncarea. Ca să facem un pic de ordine. Și ca să vă puteți descurca cu provocarea, oriunde ați fi: acasă, în vacanță, în delegație, la bunici, la mare, la munte sau în oraș.

În ce costă procarea 1 din Wellness Mama Challnege?

Știu din sesiunile de consiliere că săriți peste micul dejun. E mereu complicat dimineața să pregătiți și copiii și pe voi. Așa că renunțați la voi. Despre asta e programul Wellness Mama Challenge. Despre întoarcerea la noi înșine. Despre grija pentru noi. Despre pași mărunți. Despre câte o problemă din viața noastră pe care o atacăm și o rezolvăm.

Așa că de astăzi, dacă răspundeți provocării, nu mai filozofați pe tema micului dejun. Ci începeți să îl pregătiți și să îl mâncați. Da, filosofii sunt aceia dintre voi care stau și se gândesc dacă e bine sau nu să mănânce micul dejun. Și încearcă cu orice preț să își justifice neputința. Adică să găsească argumente în favoarea lor: că nu s-a dovedit științific că e musai să mănânci micul dejun, că ei nu sunt persoanele matinale, deci nu au nevoie de mic dejun, că așa și pe dincolo. Dacă faceți parte dintre aceștia, vă rog să închideți articolul acesta imediat. Vreau să rămână cu mine în Wellness Mama Challenge doar acele persoane care sunt convinse că doresc o schimbare. Și nu acelea care sunt în fazele precontemplative sau contemplative pe acest subiect.

Printre beneficiile micului dejun se numără:

  • completează depozitele de glicogen epuizate peste noapte și oferă energie pentru noua zi;
  • ține sub control apetitul;
  • ține sub control greutatea, ca și consecință a celei anterioare.

Așadar provocarea pentru prima săptămână

Concentrați-vă pe micul dejun! Faceți în așa fel încât să luați micul dejun în fiecare zi. Nu imediat ce ați deschis ochii, dar în maxim 1 oră să îl aveți în față și să vă bucurați de el. Atât. Vi se pare greu?

Eu vă dau ideile, iar voi îmi puneți zilnic poza cu dovada la postarea mea de pe Facebook.

Pregătiți de cu seară, dacă e ceva mai complex. Dar nu lăsați la voia întâmplării și, mai ales, nu constatați dimineața că trebuie să mergeți la Mega pentru ingrediente. Nu, așa nu merge, pur și simplu.

Dacă, totuși, nu aveți timp să stați acasă la masă, puteți mânca și la birou ce ați pregătit acasă.

7 idei de mic dejun – Wellness Mama Challenge 1

Ziua 1
  • terci de hrișcă cu 2 linguri fructe de pădure și presărată cu praf de carob;
Ziua 2
  • 2 ouă de prepeliță cu 2 cuburi de brânză feta, roșii cherry și măsline, 1 felie de pâine integrală;
Ziua 3
  • budincă de chia cu lapte de cocos, căpșune și cacao – aici idee despre cum se prepară;
Ziua 4
  • wrap cu 2 ouă papară, uns cu 1 lingură de brânză almette cu smântână, castraveți, roșii, măsline;
Ziua 5
  • 2 frigărui de tofu cubulețe, cu ciuperci, roșii, ardei gras – puse pe tigaie și stropite cu ulei de masline; pot fi servite cu crackers integrali.
Ziua 6
  • smoothie cu 3 linguri fulgi de ovăz, 2 linguri coacăze/fructe de pădure, lapte de cocos și 1 lingură pudră proteică de cânepă;
Ziua 7
  • Salată: 1/2 avocado tăiat felii, spanac – 150 gr, câteva roșii cherry, 2 ridichi, 1 linguriță zeamă de lămâie, mentă uscată, presărată, 2 felii de pâine integrală/cu maia.

Atât de simplu este: 7 zile, 7 idei de mic dejun. Nu trebuie decât să le puneți în aplicare. Atenție, chia trebuie hidratată peste noapte!

Concluzii pentru provocarea 1 din Wellness Mama Challenge

  • Nu vă propun mezeluri sau alte derivate;
  • Sunt foarte simplu de preparat;
  • Folosiți alimente de sezon – fructe și legume;
  • Mesele au fibre și proteine, ideile pentru un mic dejun energizant, dar care să și țină greutatea sub control.

Sunteți gata? Cine începe provocarea alături de mine?

Regula e așa: salvați postarea de pe Facebook și vă întoarceți în fiecare zi la ea, ca să postați fotografia cu micul vostru dejun!

Puteți și să bifați pentru pagina de Facebook opțiunea See first, ca să fiți la curent cu toate postările și să nu ratați nicio provocare din cele 12!

Nu uitați: va fi și un premiu la finalul celor 12 provocări! 🙂

Succes! Să vă fie de folos!

Related posts

Comentarii ( 2 )

  • Cris B

    Deoarece am luat o hotarare ce vreau sa imi schimb modul de viata, si imi plac mult provocarile propuse de tine, am reinceput sa studiez provocari. Multumesc mult pentru efortul depus in scrierea lor, sint atat de bine documentate si contin informatii de calitate. Sper sa ma pot tine de treaba!

    • Florina Badea

      Super, Cris! Ma bucur ca sunt de folos si ca ti se par interesante si tie!
      Astept un semn, sa vad ce ti-a placut cel mai mult.
      Imbratisari!

Publică un comentariu

programe de nutriție toamnă