Wellness Mama Challenge 7: alegeți să renunțați la ceva!

Wellness Mama Challenge

Dragile mele, am depășit jumătatea celor 12 provocări pentru această vară, din programul Wellness Mama Challenge. Sper că mai sunteți alături de mine. Nu renunțați, chiar dacă nu ați reușit să duceți la capăt provocările de până acum. Poate continuați o provocare și deja ați internalizat-o, în timp ce încercați să vedeți cum vă merge cu o alta. Ceea ce ar fi grozav! Sau poate, din 6 provocări, ați acceptat 5 și ați dus la bun sfârșit 3. E minunat și așa! E posibil ca încă să vă aflați în faza de contemplare cu o altă provocare. Poate că ideea vă bâzâie în fundal, ca un țânțar insistent. E genial, felicitări! Dați-i ascultare!

Dar nu renunțați, fiți aici, prezente. Urmăriți #WellnessMamaChallenge. O nouă provocare apare în fiecare săptămână, pentru voi.

Wellness Mama Challenge

Vă mai amintiți provocările?

  1. mic deja sănătos;
  2. morning pages;
  3. timp petrecut în natură;
  4. jurnalul alimentar;
  5. farfuria cu 1/2 legume;
  6. meniul săptămânal.

Voi aveți controlul!

Pentru o săptămână, vă provoc să alegeți să renunțați la ceva ce pare imposibil! 🙂

Sunt sigură că voi știți foarte bine ce ar trebui să consumați mai puțin sau să evitați, pur și simplu. Doar că încă nu a sosit momentul în care să spuneți ferm: STOP! Adică nu ați depășit încă faza contemplativă.

Se spune că un om nu va schimba nimic la el până nu își va dori el suficient de mult. Deci noi, cei din afară, nu vom reuși să îi facem bine, dacă omul nu vrea acest lucru. Eu pot să vă prezint toate rețetele din lume, toate planurile alimentare și toate ideile mele. Nu vor avea nicio valoare pentru voi și niciun efect, dacă voi nu ați decis că trebuie să faceți ceva și că vreți schimbare cu adevărat. Doar voi aveți controlul!

Wellness Mama Challenge – provocarea a 7-a

Așadar:

  • simțiți că mâncați prea multă pâine?
  • sunteți deja prea conștiente de faptul că mâncați dulciuri zilnic?
  • nu puteți renunța la laptele din cafea?
  • nu aveți nicio zi fără carne?
  • vă bazați meniul pe făinoase, pâineturi, paste și cartofi?
  • nu trece nicio seară fără vreun pahar de alcool – vin cu soțul, bere cu o prietenă etc?
  • zahărul e nelipsit din ceai sau din cafea?
  • alimentația voastră se bazează pe lactate și simțiți că fără ele nu puteți trăi?
  • mâncați frecvent la ora 21-22?
  • vă simțiți dependente de dulciuri?

Poate că ați ajuns aici pentru că sunteți confuze din cauza mesajelor pe care le citiți despre nutriție. Ați auzit ca zahărul e moartea și că trebuie să renunțați de tot la el? Ceea ce v-ați spus că nu puteți face. E un angajament prea mare pentru voi. Sau ați auzit că musai trebuie să excludeți carnea de orice fel, căci e o otravă? Și că vegetarianismul e calea, ori veganismul. Sau poate vă gândiți că aveți o singură plăcere: cafeaua cu lapte. Și cum să renunțați și la ea, mai ales când ați renunțat la atâtea?!

Nicio mirare, dragile mele. Pentru că astfel de recomandări categorice și care merg doar pe ideea de a renunța pentru totdeauna la atâtea categorii de alimente sunt înfricoșătoare. Și ne dezarmează de tot. Renunțăm la orice idee și nu mai facem nimic.

Ce vă propun eu în programul Wellness Mama Challenge?

Știți că abordarea mea e moderația și controlul porțiilor. Echilibrul, în general.

Așadar, provocarea 7 din programul gratuit pentru voi Wellness Mama Challenge sună așa: testați pentru 7 zile și alegeți să renunți la ceva pe care îl bănuiți că vă face rău!

Nu e un angajament pe termen lung. E un test pe termen scurt. Doar așa, că ați ales voi, ca timp de câteva zile să excludeți acel ceva din meniul vostru și să vă observați. Să analizați la final cum vă simțiți. După care, să le introduceți încet, ca la bebeluși, câte puțin și, la fel, să observați reacțiile corpului.

Ce spuneți? Răspundeți cu DA, la provocare?

Ce aliment alegeți să excludeți săptămâna aceasta? Zahărul? Cafeaua? Laptele în cafea? Carnea roșie? Toate tipurile de carne? Pâinea? Toate făinoasele? Doar unul dintre ele, nu veți putea renunța la toate.

Sunt alături de voi și abia aștept să îmi spuneți cum sunteți!

Mai multe informații despre întreg programul: aici.

 

Related posts

Publică un comentariu

programe de nutriție toamnă