Categorii
Blog Mama Time Out Travel, Sports & Fun

Idei pentru organizarea eficientă a casei la Mama Time Out, ediția a VI-a

Salvați data degrabă, căci acum sosește! Am schimbat ziua iarăși, pentru că multe dintre voi aveți activități seara. Așa că de data aceasta e marțea și mai e și pe 13. Tam, tam, deci, doamnelor, marți, 13 martie, ne vedem din nou, așa cum v-am obișnuit deja în ultimele 6 luni, la o nouă ediție a evenimentului Mama Time Out, dedicat vouă. De data aceasta, am pentru voi o altă super temă pe care am dezvoltat-o împreună cu un super invitat. E vorba despre casa noastră, locul acela magic, doar al nostru și dragilor cu care împărțim viața, pardon, o înmulțim. Câte dintre noi nu suntem nemulțumite că nu reușim să păstrăm ordine prea mult timp sau pentru că nu am găsit încă cele mai bune soluții pentru depozitare sau pentru că în dulap e mereu mega haos și nu ne găsim lucrurile niciodată. Ei bine, pe 13 martie, la Mama Time Out 6, vom primi în dar de la invitata noastră exact ce avem nevoie: idei pentru organizarea eficientă a casei.

Idei pentru organizarea eficientă a casei – marți, 13 martie, ora 17.30

Locul desfășurării evenimentului este același ca la ultimele 5 ediții: Biblioteca Ion Creangă, din str. Christian Tell nr. 10.
Invitatul pentru această temă este Diana Mihăilă – primul blogger-professional organizer din România. Și-a obținut certificare ca și specialist în soluții de organizare la International Association of Professions Career College (IAP Career College) și este membru al International Association of Professional Organizers (IAPO). Suplimentar, Diana a obținut certificarea în celebra metodă KonMari, cât și certificarea în Hygge, filosofia daneză pentru o viață fericită și împlinită.Îi puteți citi articolele pe blogul personal, dianamihaila.ro.
Diana a acceptat provocarea mea de 1 oră și jumătate, în care să vă vorbească despre lucrurile în care s-a specializat în ultimii ani și în care deja profesează de ceva vreme. Printre temele pe care le vom aborda în cadrul prezentării:

  • cele 5 principii de organizare;
  • palierele organizării;
  • regula celor 3 M;
  • soluții de organizare a casei, inclusiv pentru camera copiilor și cum îi putem învăța pe aceștia să mențină ordinea în camera lor;
  • cum organizăm dressingul și frigiderul.

Diana va avea o proiecție, pe care o vom începe la ora 17.45, care va fi completată de o demonstrație practică – o tehnică de împachetat care ne va ușura viața.
Mă bucur tare mult că pot răspunde, împreună cu Diana, la dorința voastră de informație pe tema idei pentru organizarea eficientă a casei.

Cum să vă înscrieți

Pe acest link vă puteți înscrie, puteți oferi feedback pentru edițiile trecute și idei pentru edițiile viitoare.
Participarea la eveniment este gratuită, dar au acces în sală doar persoanele care au efectuat înscrierea înainte, pe link.
Persoanele care vor participa la această ediție vor primi 2 bonusuri din partea trainerului, în format electronic, din partea mea, pe email. 
Rugăminte: vă rog să vă înscrieți doar dacă sunteți sigure că veți putea participa la eveniment. În cazul în care se întâmplă ceva pe ultima sută de metri, anunțați-mă pe sms sau email. Aveți în vedere că orice înscriere care nu este onorată cu prezența înseamnă un loc blocat, de care s-ar putea bucura o altă mamă, în puținul ei timp liber.

Despre conceptul Mama Time Out

Mama Time Out este un proiect florinabadea.ro și Health Connections și este dedicat femeilor din comunitatea blogului. În fiecare lună vom dezbate o temă diferită și vom avea câte un alt invitat.
Puteți propune teme pentru edițiile viitoare, în formularul de înscriere.

Despre edițiile de până acum

Ediția 1: Despre sănătatea femeii la trecerea dintre anotimpuri
Ediția a 2-a: Remedii creative de combatere a stresului zilnic
Ediția a 3-a: Mindfulness de sărbători
Ediția a 4-a: Cum planificăm bugetul de vacanțe și călătorii
Ediția a 5-a: Cum facem trecerea de la ”nu am niciodată bani” la ”banii nu sunt o problemă pentru mine”
Dacă doriți să fiți la curent cu noutățile de pe blogul de viata sănătoasă, puteti da LIKE paginii de Facebook sau vă puteți abona la Newsletter!
Sursa foto proiect: georgeionita.com și Imagine People – creație.

15 răspunsuri la “Idei pentru organizarea eficientă a casei la Mama Time Out, ediția a VI-a”

Va fi un eveniment foarte frumos, sunt sigură. Florina, organizezi evenimente frumoase, calde și calme. Îmi place energia pe care o împarți și îmi place energia pe care o creează femeile care vin la atelierele tale. Se vede că oamenii frumoși se adună și se bucură împreună. Mulțumesc pentru că ești, pentru blog, pentru evenimente, pentru lucrurile minunate care te definesc! Abia aștept să ne revedem!

Am fost atat de bucuroasa cand am descoperit evenimentul, incat, in secunda urmatoare primul gand a fost: unde ma inscriu si am scris comentariul. Am vazut apoi si link-ul de inscriere.

Buna,
Cand ai anuntat tema urmatoarei intalniri sa stii ca m-am gandit la Diana ca la un posibil invitat. Tema aleasa este una foarte interesanta pentru mine, asa ca m-am inscris si abia astept sa aflu tips and tricks.
Proiectul “Mama time out” mi se pare un succes. Sper ca feedbackul pozitiv al comunitatii sa iti dea energia necesara organizarii a cat mai multor editii!
Ne revedem marti!

Valentina, draga mea, ce ma bucur ca ai intuit! Diana e grozava si m-am bucurat să aflu că e cu tot sufletul în proiect, de parcă ar fi al ei! Vă mulțumesc vouă, tuturor, pentru susținerea voastră și mă bucur de bucuria voastră!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Această pagină web folosește module cookie pentru îmbunătățirea experienței de navigare precum și pentru asigurarea unor functionalități. Află mai multe.